10 דילים ומוצרים שכדאי להכיר בהשראת החללית הישראלית הראשונה

שני ודאוקר2 דקות קריאה
דילים וקופונים
שתף:

בשבוע שעבר התמקדנו בוולנטיינס דיי, יום האהבה הבינלאומי. קנינו מתנות זה לזה, הבענו אהבה, חברות ושותפות ובילינו זמן איכות ביחד. השבוע הזה עומד בסימן אחר לגמרי – שיגורה של חללית ישראלית לחלל. מה שמרגש באמת בשיגור הזה הוא שתהליך הפיתוח הארוך של החללית “בראשית” הוא ישראלי לגמרי, מ-א’ ועד ת’ וזו הפעם הראשונה שישראל שותפה לתעשיית חלל מרשימה ויוקרתית. עכשיו, בזמן ההמתנה שהחללית תגיע ליעדה – הירח, אפשר ליהנות משלל מוצרים שיכניסו לכם את החלל אל תוך הבית!

 

1 – גלובוס מואר – מוצר חובה בכל בית! סביר להניח שאף אחד מאיתנו לא יצליח לטוס לחלל. אין זה אומר שאנחנו לא יכולים להשקיף על כדור הארץ וללמוד הרבה מאד מהצורה שלו ומהמדינות שלו. גלובוס מואר בקוטר 30 ס”מ מתאים גם לילדים וגם למבוגרים, אפשר לבלות הרבה מאד זמן בהתבוננות בו ותמיד יש משהו חדש ללמד את הילדים.

 

2 – שרשרת עם תליון ירח וכוכבים – צמודים אליך כל היום! חברת פנדורה שנחשבת למובילה ומוכרת מאד בעולם התכשיטים בישראל מציעה שרשרת העשויה כסף ותליון ירח וכוכבים. מי שעוקב אחר תנועות הירח, מהופנט מהאור שלו ומתעניין במסלול שלו – ישמח לשאת את הירח איתו לכל מקום.

 

דילים משתלמים

 

3 – פליימוביל דגם חללית – אפשר להכניס את כן השיגור לחדר הילדים! אין כמעט ילדים שלא מחזיקים באוסף פליימוביל מרשים ואין ספק שעכשיו זה הזמן המתאים ביותר ללמוד על החלל תוך כדי הרכבת החללית ושיגורה אל החלל, חלל החדר.

 

 

4 – הילדים מעדיפים לגו על פני פליימוביל? אין בעיה! גם חברת לגו הענקית מספקת שלל דגמים של חלליות ורכבי חלל שהילדים ישמחו וייהנו לשחק בהם וללמוד מהם על החלל.

 

5 – טלסקופ – המתנה המתאימה והמושלמת עבור ילד שמתעניין בחלל, וגם עבור ההורים שלו. ישנם כיום סוגים רבים של טלסקופים, במגוון רחב של מחירים ואפשר להגיע אל קרחת יער או למקום מבודד וליהנות מצפייה לילית על גרמי השמיים.

 

טלסקופ

 

6 – בגדים ועוד בגדים – אפשר למצוא שפע של בגדי ילדים הנושאים הדפסים הקשורים לנושאי החלל. כך אי אפשר לטעות וכשרואים ילד לובש חולצה שמופיעים עליה כוכבים או חלליות מיד מבינים שזה השבוע שלו! אבל מי אמר שעולם החלל שמור אך ורק לילדים? גם מבוגרים, גברים ונשים כאחד ייהנו מפריטי לבוש הנושאים את סמלי החלל.

 

7 – כיסוי לטלפון הנייד – אם כבר קונים כיסוי לטלפון (ובינינו, מי מעז לא להגן על המכשיר שלו על ידי כיסוי איכותי?), למה שלא יהיה זה כיסוי עם דוגמא של ירח, כוכבים או בהשראת החלל? ככה תחום העניין הולך איתנו לכל מקום ובכל שימוש בטלפון הנייד – החלל איתנו כל הזמן.

 

 

8 – גרביים – לגרביים אין גיל ואין שום קיבעון. מי שאוהב גרביים צבעוניות, מעניינות וכאלה שאין לאף אחד ישמח לגרוב את הגרביים עם ציורי הכוכבים, השמש והחלליות המשוטטות בחלל וירגיש שהוא בעצם מרחף בכל צעד.

 

9 – תמונות או פוסטרים לקיר – החלל, הירח והכוכבים מעסיקים אנשים רבים ומושכים סקרנות רבה וחזקה בקרב אנשים בכל גיל. כיום אפשר לרכוש תמונות, פוסטרים או מדבקות לקירות ולשלב אותם כחלק בלתי נפרד מהעיצוב של הסלון, החדר או הבית.

 

טפט כוכבים

 

10 – כדור ים בצורת גלובוס – אחד הצעצועים המהנים ביותר למשחק על חוף הים. אם כבר מחליטים לקנות כדור ים, כדאי לבחור בזה שיש עליו הדפס של כדור הארץ וכך להרוויח פעמיים. הילדים ייהנו מאד לנוח מהמשחק ולהתבונן במדינות, בגבולות, אוקיינוסים ובקטבים ועל הדרך ללמוד לא מעט.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme